Kommentarer
Postat av: Ella

Jag har tyvärr inte heller ridhus hemma. Tar ca 20 min till min tränare Johanna... Hon har ridhus, just nu är jag bortrest men får se hur jag gör sedan... kanske låter hästarna stå kvar där!

2015-01-12 | 10:45:46 | URL: http://ellasdagar.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag har tyvärr inte heller ridhus precis vid gården. Den där biten att skritta till ridhuset är tyvärr också verkligen betydande.. Men om det där med snösulor så sa min hovslagare att för oss som bor i söder (där det handlar om i princip en skoning med snösulor), är det ingen fara att ha det (självklart får man ju se till hästen också) eftersom det handlar om en så kort period. Och det är väldigt skönt att kunna rida även när det ligger lite blötsnö kvar.

2015-01-12 | 14:43:44
Postat av: Julia

Vi har en ridskola 5 min bort med två ridhus, där brukar vi skaffa ridhuskort på vintern/våren när det är som värst väder. Superskönt verkligen!

2015-01-12 | 15:38:06 | URL: http://juliacarlander.blogg.se
Postat av: Johanna

vi har haft tillgång till ridhus när vi hade ridskola på samma ställe. Efter att ridskolan lagts ner så vart vi av med ridhuset och halva stallet. Nu är det konstgräs i ridhuset och fullt med hundar. Gamla ridskoleskäfen har valt att satsa på hundar istället. Men vi har ändå en hyfsat stor paddock än vad jag tror andra kanske har.

2015-01-12 | 16:33:06 | URL: http://ryttaarna.blogg.se
Postat av: alicia

Ja guud så tråkigt väder! Vi har, lyxigt nog, ett ridhus som man kan skritta till på 5 minuter😊när det har vatt storm o så har vi ju nt ridit ut alls, utan bara i ridhuset☺

2015-01-13 | 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: