Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är helt kär i topreiter tränsen, eftersom de är de första tränsen jag köpt som verkligen har passat bra på alla tre hästar. Men jag är själv väldigt intresserad av PS idé, och jag tror att med Brimi skulle jag lägga märke till störst skillnad mellan PS träns och vanliga. Dock känner jag att jag inte har råd att betala så mycket pengar för de tränsen, så jag tänkte att jag skulle köpa denna sak istället från Mountain horse: http://shop.mountainhorse.se/eshop/category468/category469/article3008.aspx

som "test", tror det kan va bra att kanske ha nått sånt före man betalar så mycket pengar för de tränsen. Men håller med dig, de är så sjukt snygga PS tränsen! :)

Svar: Top Reiter har också väldigt snygga träns, det håller jag med om! :) men det kanske är värt att köpa den där padden för att prova innan. Då slösar man ju inte lika mycket pengar ifall det inte skulle funka
teamiceland.blogg.se

2014-10-02 | 20:17:01 | URL: http://yras.blogg.se
Postat av: Johanna

jag har ett PS träns och jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt:) den största skillnaden jag känner är att hästen faktiskt väljer en lägre form lättare! Så har man en känslig häst som inte så gärna söker sig ner så hade jag verkligen rekommenderat dessa träns. Men annars så är det väldigt mkt pengar, så jag tycker man verkligen bör tänka igenom det innan man köper! Sen som du säger ibland behöver man unna sig saker också :)

Svar: Det hade underlättat om tränsen var gratis haha ;)
teamiceland.blogg.se

2014-10-02 | 23:51:34 | URL: http://islandshastpanaset.blogg.se
Postat av: PS of Sweden

Hej!
Va roligt att du/ni är sugna på våra produkter! Jag gissar att ni redan har kollat in på hemsidan (www.psofsweden.se) Men om ni har några frågor eller funderingar om någonting så tveka inte att höra av er till oss på kontoret. Alla kontaktuppgifter hittar ni på hemsidan. :)
Ha en toppendag!
Kram från PS!

2014-10-17 | 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: